Nedoručená zásilka
Zpět na Centrum nápovědyMáme téměř 100% úspěšnost ve vyřízení reklamace ve prospěch našeho klienta, pokud jsou splněny podmínky níže.
Pokud je u položky v historii objednávek uvedeno číslo zásilky a zásilku je možné sledovat, tak zkontrolujte stav zásilky. Pokud se zásilka nachází v ČR, tak kontaktujte přepravce zásilky a domluvte se s ním na doručení zásilky. Pokud zásilku nelze sledovat, tak postupujte podle návodu níže.
Pro nahlášení nedoručené položky můžete využít tlačítko "Nahlásit problém", které naleznete v detailech objednávky.
Je důležité, abyste nás informovali v níže uvedených lhůtách, jinak nemusí být možné zajistit vrácení peněz.
Jak postupovat
Zkontrolujte předpokládanou dobu dodání uvedenou v historii objednávek po přihlášení do svého uživatelského účtu. Pokud Vám zásilka nebyla doručena do konce předpokládané doby dodání, tak počkejte dalších 10 dnů. Zásilka může být doručena se zpožděním. Pokud by Vám zásilka stále nebyla doručena, informujte nás na info@czechebay.cz nejpozději do 25 dnů od konce předpokládané doby dodání.
Pokud u položky není uvedena předpokládaná doba dodání, dejte nám vědět nejpozději do 90 dnů od zakoupení položky.